Cum inchiriez un produs?
Alegi produsul dorit, precum si perioada de inchiriere de pe site-ul nostru si plasezi comanda. Noi te vom contacta in cel mai scurt timp pentru a discuta despre disponibilitatea acestuia.
Ce se intampla in cazul in care produsul este momentan inchiriat?
Se face o lista de asteptare pentru respectivul produs, clientii fiind ordonati in ordinea plasarii comenzilor.
Ce se intampla daca se strica jucaria?
In general avem jucarii alese pe principiul calitatii si durabilitatii. Insa avand in vedere ca jucariile sunt inchiriate frecvent, suntem constienti ca acesta se deterioreaza in timp. Asadar nu vom percepe nici o taxa pentru jucariile stricate daca acestea au fost folosite corespunzator.
Cum asigurati igiena produselor?
Igiena jucariilor este pentru noi un aspect foarte important. Suntem atenti la dezinfectarea jucariilor dupa fiecare utilizare. Produsele pentru igienizare pe care le folosim sunt organice si create special pentru curatarea jucariilor.
Ce se intampla daca copilul meu se ataseaza de jucarie?
Poti sa cumperi jucaria de la noi la un pret rezonabil. Aceasta situatie nu este aplicabila in cazul jucariilor de colectie si produselor din categoriile Utile si Jucarii de petrecere.
Cum platesc?
Plata se poate face prin transfer bancar sau numerar in momentul ridicarii sau livrarii produsului.
Trebuie sa platesc garantie?
Nu, nu percepem nici o garantie la inchiriere. Platesti la inceput pretul pe intreaga perioada, fara alte costuri suplimentare.
Cum ajung jucariile la noi?
Jucariille pot fi ridicate personal de la sediul nostru de pe strada Horea nr 78, dupa ce in prealabil faci comanda pe site. Poti opta si pentru livrare la domiciliu in Cluj-Napoca si localitatile limitrofe. Livrarea si ridicarea produselor prin curier costa in total 20 lei. Transportul este gratuit la comenzi de minim 120 de lei.
Care e perioada minima de inchiriere?
Produsele se pot inchiria pe minim o saptamana, exceptand pachetele de petreceri.
Pot sa prelungesc perioada de inchiriere?
Da, daca suntem anuntati din timp. Unele produse au liste de asteptare si daca nu suntem anuntati cu minim 3 zile inainte de expirarea datei de inchiriere produsul va fi programat pentru urmatorul client.
Ce se intampla in cazul in care, din diferite motive, nu pot preda jucaria inchiriata in ziua stabilita?
Daca suntem anuntati din timp, nu este nici o problema. In general ne lasam cateva zile intre inchirieri, pentru eventuala prelungire a perioadei si pentru a avea timp sa le igienizam.
Se pot face abonamente personalizate, in functie de preferintele clientilor?
Momentan nu, dar in curand va fi disponibil si acest serviciu.